onsdag 4 juni 2008

Sommar-GU mm

Hej allihopa!
Nu har Ordförade Kristin lämnat Sverige för en tid och därigenom också uppdraget att hålla GU uppe under sommaren. Till vem? Jo, till mig, språkröret, Karolina.

Det här med sommar-GU finns mest till för att aktiviteten inte ska stagnera under sommaren, men vi tänkte också använda det som tillfälle att fixa inför reggaefestivalen 7-9 augusti. Jag tänkte försöka dra igång det igen i början av juli, då det är en månad kvar till festivalen. Då ska vi bl.a. planera, måla banderoller och tröjor och se till att vårt tält blir det bästa och mysigaste på området! Så se till att vara hemma och pigga då!

Är det något ni undrar över eller har synpunkter på, t.ex. om ni tycker att vi behöver mer tid (?) så maila mig på karolina.seigel@mp.se.

Glad sommar!

1 kommentar:

Simon Rosén sa...

Ja! Sommar GU!
Jag engagerar mig i föreningar mm flera gånger i veckan och sedan blir det helt tomt.
Det är ju nu man har tid!
Jag har inget att göra... eller hm... jo jag har fullt upp typ, men GU är alltid kul!